گواردیولا در صدد خرید حسام عوار برای جانشینی سیلوا

گواردیولا در صدد خرید حسام عوار برای جانشینی سیلوا

پایگاه خبری فوتبالی - حسام عوار در سالهای اخیر به یکی از استعدادهای درجه یک فوتبال فرانسه تبدیل شده است. این بازیکن 21 ساله فرانسوی - الجزایری حالا توجه منچسترسیتی را هم به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، رادیو فرانسوی مونته کارلو گزارش داده است که پپ گواردیولا خواستار جذب محصول آکادمی المپیک لیون شده است. از زمانی که لیون در فصل 19-2018 مقابل منچسترسیتی قرار گرفت، مربی اسپانیایی شیفته عوار شده و به دنبال خرید اوست. در آن بازی عوار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و درخشید.

حضور عوار در منچسترسیتی می تواند حاصل اتفاقات هفته های اخیر باشد. المپیک لیون از حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حذف شده است و مجبور به فروش برخی از ستارگانش است. عوار به دنبال جایگزین برای داوید سیلوا هافبک اسپانیایی است که قراردادش در ژوئن به اتمام می رسد و به نظر می رسد که آینده ای در شهر منچستر نخواهد داشت و شایعاتی در مورد حضورش در لالیگا یا انتقالش به لیگ آمریکا مطرح شده است.

البته در حال حاضر هنوز تکلیف محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در مسابقات اروپایی به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی هم نامشخص است و احتمال دارد که تیم گواردیولا هم فصل آینده در اروپا حضور نداشته باشد.