طرح لباس اول منچستر سیتی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ لو رفت

طرح لباس اول منچستر سیتی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ لو رفت

خبرگزاری فوتبالی – طرح لباس اول تیم منچستر سیتی هم مانند لباس سوم این تیم مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی بازهم هوادارانش را شگفت زده کرد و تا حدودی باعث ناراحتی دوباره طرفدارانش شد.شاگردان گواردیولا در حال آماده سازی خود برای آغاز دوباره لیگ هستند و چیزی به پایان لیگ نمانده است. به همین دلیل کم کم سیتیزن‌ها خود را برای فصل آینده آماده می‌کنند و در همین زمینه هم سایت فوتی هدلاینز از طرح لباس اول منچسترسیتی رونمایی کرده است.
چندی پیش طرح لباس سوم تیم منچستر سیتی برای فصل آینده رونمایی شد که در آن از بته جقه استفاده شده بود این طرح اصلا به مذاق هواداران تیم آبی‌پوش شهر منچستر خوش نیامده بود و حالا طرح لباس اول این تیم هم لو رفته که بازهم موجب ناراحتی هواداران سیتی شده است.
لباس جدید منچستر سیتی فیروزه‌ای رنگ است و کمپانی پوما آن را طراحی کرده اما چیزی که باعث ناراحتی هواداران شده طرح پس زمینه آن است که مانند شیشه ترک خورده است. شلوارک این لباس هم آبی تیره خواهد بود اما ترکیب این دو رنگ مورد انتقاد بسیاری از هواداران منچسترسیتی قرار گرفته است. یک کاربر با انتقاد از این طرح نوشته: طرح لباس جدید مانند بیژامه است. یا چیزی شبیه کسانی که در استخر‌ها کار می‌کنند. کاربر دیگری نوشته حداقل لباس را بر تن مانکنی کنید که خندان باشد. حتی مانکن هم از این لباس خوشش نیامده است.
این لباس رسما رونمایی نشده و باید منتظر واکنش‌ها پس از رونمایی رسمی هم بود.

1101