آخرین وضعیت منچستر یونایتد -کولیبالی؛ ناپولی ۱۰۰ میلیون می‌خواهد

آخرین وضعیت منچستر یونایتد -کولیبالی؛ ناپولی ۱۰۰ میلیون می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام چند رسانه، منچستریونایتد اولین پیشنهاد خود برای جذب کولیبالی را به ناپولی داده و پاسخ منفی شنیده است.
به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد مدت‌هاست می‌خواهد کولیبالی را به اولد ترافورد ببرد. در همین زمینه شایعات مختلفی شنیده می‌شود.
دیلی میل در شماره دیروز خود نوشته منچستری‌ها ۷۱ میلیون پوند برای جذب او پیشنهاد داده‌اند تا هر طور شده مدافع تیم ناپولی را به چنگ آورند و در راه امضای قرارداد به او لیورپول و دیگر تیم‌ها را ناکام بگذارند. اما این تنها شایعه درباره کولیبالی نیست.
اسکای اسپرت هم در این زمینه گفته منچستریونایتد پیشنهادی ۸۰ میلیون یوروی ارائه داده که توسط ناپولی رد شده زیرا ناپلی‌ها انتظار دارند حداقل ۱۰۰ میلیون بابت این انتقال دریافت کنند. آن‌ها فصل گذشته حتی پیشنهادهای ۱۲۰ میلیون یورویی را هم رد کرده بودند تا نشان دهند این مدافع را بسیار ارزشمند می‌دانند و به این آسانی راضی به خروج او نمی‌شوند. دی‌لورنتیس،‌مدیر ناپولی هم بارها اعلام کرده حاضر نیست به آسانی کولیبالی را از دست دهد.
چیزی که مشخص است علاقه منچستر به جذب کولیبالی و پیشنهاد این تیم برای جذب اوست و حالا باید منتظر مذاکرات فشرده این دو باشگاه در ادامه راه بود.
کولیبالی امسال تنها ۱۵ بازی برای ناپولی انجام داده و انتظار می‌رود در ادامه  لیگ نقش مهمی در ترکیب ناپلی‌ها ایفا کند.

1101