پیشنهاد اولیه‌ی منچستر سیتی برای مدافع ناپولی رد شد

پیشنهاد اولیه‌ی منچستر سیتی برای مدافع ناپولی رد شد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که پیشنهاد اولیه‌ی باشگاه منچستر سیتی برای خرید کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی/فرانسویِ ناپولی، به علت پایین بودنِ رقم پیشنهاد، توسط سران باشگاه ناپولی رد شده است.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی رسانه‌ها مذاکرات باشگاه منچسترسیتی با ناپولی برای جذب کالیدو کولیبالی به بن بست رسیده است چرا که منچستر سیتی حاضر نمی‌شود رقم بالاتری بپردازد و ناپولی هم با قیمت پیشنهادیِ منچستر سیتی مخالف است. به ادعای اسکای اسپورت ایتالیا پیشنهاد منچسترسیتی برای کالیدو کولیبالی بالاتر از 65 میلیون یورو نمی رود و ناپولی این مدافع را به این قیمت نخواهد فروخت. سران باشگاه ناپولی بر این اعتقاد هستند که قیمت کولیبالی بین 75 تا 80 میلیون یورو است و اگر چنین توافقی حاصل نشود، آنگاه این مدافع سنگالی عجله‌ای برای ترک ناپولی نخواهد داشت.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، پیشنهاد منچسترسیتی رقم 65 میلیون یورو است و این برای باشگاه ناپولی کاملاً غیرقابل قبول است. کولیبالی تا ژوئن 2023 با ناپولی قرارداد دارد و به گفته‌ی خودش از زندگی و شرایطی که در ایتالیا و باشگاه ناپولی دارد، کاملا راضی است. به نظر می‌رسد که علاوه بر منچستر سیتی، منچستر یونایتد و لیورپول نیز به او علاقه‌مند هستند، اما اگر نتوانند رقمِ درخواستی باشگاه ناپولی را بپردازند، کولیبالی باشگاه را ترک نخواهد کرد.

1470