مدافع رئال مادرید: ۹۵ درصد آماده‌ایم؛ اختلاف زیادی با بارسلونا نداریم

مدافع رئال مادرید: ۹۵ درصد آماده‌ایم؛ اختلاف زیادی با بارسلونا نداریم

خبرگزاری فوتبالی – ناچو فرناندز اعلام کرده او و هم‌تیمی‌هایش برای بازگشت به لالیگا آمادگی کامل دارند.
به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از آغاز دوباره فوتبال باید روز یکشنبه ۲۵ خرداد مقابل ایبار قرار گیرد. مدافع تیم سفیدپوش مادرید در این رابطه گفته: به خوبی در حال آماده سازی هستیم. این هفته‌ها متفاوت می‌گذرد. به شیوه عجیبی در حال آماده سازی هستیم زیرا با تمام بازیکنان تمرین نمی‌کنیم. چند روز تا آغاز بازی‌ها مانده و ما می‌خواهیم با صد در صد آمادگی پای به میادین بگذاریم. تیم عالی کار می‌کند. اعتماد به نفس خوبی داریم و حالا ۹۵ درد اماده‌ایم.
ناچو در ادامه افزود: مصدومان ما مانند هازارد و آسنسیو برای مدتی از انجام حرکات دور بوده‌اند اما حالا بسیار قدرتمند و با انگیزه هستند. زمانی که لالیگا آغاز شود، مربی تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام شود اما آن‌ها به نظر من، کاملا مطمئن و آماده به نظر می‌رسیند و می‌خواهند با بازگشتشان به تیم کمک کنند.
بارسلونا در حال حاضر ۲ امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارد و در صدر جدول قرار گرفته است. ناچو در این رابطه می‌گوید: قهرمانی لیگ به تیمی می‌رسد که به خوبی خود را با شرایط احیر وفق دهد. همه‌چیز متفاوت خواهد بود. ما تنها ۲ امتیاز کمتر داریم و دوست داریم به صدر برسیم. اختلاف زیادی وجود ندارد. ماموریت ما کسب تمامی امتیازات است تا شرایط برای بارسلونا سخت شود اما باید بازی به بازی پیش برویم.

1101