اولین بازی لالیگا در زمان شروع دوباره مسابقات مشخص شد

اولین بازی لالیگا در زمان شروع دوباره مسابقات مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دولت اسپانیا و سازمان عالی ورزش این کشور در بیانیه ای اعلام کردند که مسابقات فوتبال در اسپانیا رسما از روز جمعه 22 خرداد با بازی سویا و بتیس (دربی آندلوس) آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا در جلسه ای با سازمان عالی ورزش اسپانیا برای شروع مسابقات اوکی گرفتند و قرار است که در روز 22 خرداد سویا و رئال بتیس به مصاف هم بروند. از سویی پیش بینی می شود که مسابقات تا 30 تیرماه به اتمام برسد.

در حقیقت در بیانیه سازمان عالی ورزش اسپانیا نوشته شده است که مذاکرات به صمیمانه ترین شکل ممکن برگزار شده است و مشکلی برای تعیین ساعت و برنامه مسابقات وجود نداشته است. از سویی اجازه داده شد تا موقتا روز دوشنبه نیز امکان برگزاری بازیها ایجاد شود. 

لیگ اسپانیا از اواخر اسفندماه به علت شیوع کرونا تعطیل شد و بدین ترتیب پس از سه ماه مسابقات از سر گرفته می شود. تیم ها از اواسط اردیبهشت تمرینات را به صورت انفرادی آغاز کردند که به تازگی تمرینات به صورت گروهی در آمده است و در حال حاضر تیم های لالیگایی می توانند به صورت دو دسته 14 تیمی تمرین کنند. پیش بینی می شود که از دوشنبه آینده تمرینات به شکلی کاملا عادی برگزار شود و تیم ها بالاخره بتوانند بازیهای دستگرمی برگزار کنند.