جدال جوان‌ترین و پیرترین بازیکن لالیگا در بازی بارسلونا - رئال بتیس

جدال جوان‌ترین و پیرترین بازیکن لالیگا در بازی بارسلونا - رئال بتیس

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه آینده از ساعت 18:45 در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا و رئال بتیس به مصاف هم می روند و آبی و اناری پوشان بدین ترتیب بازی خود در هفته شانزدهم لالیگا را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، اما یک نکته جالب در این بازی وجود دارد و آن هم جدال جوان ترین و پیر ترین بازیکن حال حاضر لالیگا در این دیدار است. گاوی، بازیکن 17 ساله بارسلونا به عنوان جوان ترین بازیکن حال حاضر لالیگا شناخته می شود. در سوی دیگر میدان در تیم رئال بتیس، خواکین با داشتن 40 سال پیرترین بازیکن رقابت های لالیگا است و در این سن و سال هم همچنان عملکرد قابل توجهی دارد.

بارسلونا در این فصل از رقابت ها با توجه به شرایط مالی اش بیشتر به سمت و سوی استفاده از بازیکنان جوان کشیده شده است و بدین ترتیب بازیکنی مثل گاوی با داشتن 17 سال سن فرصت بازی کردن در بارسا را دارد و ژاوی هرناندز هم در همین بازی های اندکی که سرمربی بارسلونا بوده به او فرصت بازی کردن داده است و این بازیکن تبدیل به جوان ترین بازیکن لالیگا شده است.

خواکین هم در رئال بتیس مانند زلاتان ابراهیموویچ در سن 40 سالگی همچنان به دوران حرفه ای خود ادامه می دهد و باید دید که چه عملکردی مقابل بارسلونا خواهد داشت.

1470