اشتباه ناخواسته بتیس با اخراج رئال، بارسا و اتلتیکو از جدول لالیگا

اشتباه ناخواسته بتیس با اخراج رئال، بارسا و اتلتیکو از جدول لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - صبح دوشنبه، باشگاه بتیس کار عجیبی انجام داد. وبسایت باشگاه آندلوسی در طول ساعاتی، رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو را از جدول لالیگا حذف کرد آن هم در حالی که شایعات بی اساسی در مورد اخراج این سه تیم در لالیگا مطرح شده بود و این شایعات را نمی توان جدی گرفت. اما اتفاق عجیب این بود که حذف این سه تیم باعث شد تا رقیب دیرینه بتیس یعنی سویا در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد!

به گزارش فوتبالی، با حذف رئال، بارسا و اتلتیکو، سویا صدرنشین لالیگا می شد و بتیس هم البته در رتبه سوم قرار می گرفت و می توانست به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد. اما هواداران بتیس که همیشه از سویا متنفر بوده اند، قطعا از این که سویا را قهرمان لالیگا ببینند، بیشتر عصبانی می شدند تا این که از کسب سهمیه چمپیونزلیگ توسط تیمشان خوشحال شوند!

باشگاه بتیس در توجیه این اقدام خود گفت که یک اشتباه فنی و غیرعمدی رخ داده است هر چند که چنین اشتباهاتی ساعاتی پس از شایعه حذف رئال، بارسا و اتلتیکو در لالیگا نمی توانست غیرعمدی باشد. سویا در حال حاضر در رتبه چهارم لالیگا قرار دارد که شش امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین و سه امتیاز تا رئال مادرید در رتبه دوم فاصله دارد.

4125