دستیار گواردیولا: مسی در سال‌های آینده جای ژاوی بازی می‌کند

دستیار گواردیولا: مسی در سال‌های آینده جای ژاوی بازی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – دستیار پپ گواردیولا در تیم بارسلونا که در آن دوران با مسی هم همکاری داشته درباره این بازیکن گفته او می‌تواند در پست ژاوی هم، بازی کند.
به گزارش فوتبالی، دومنک تورنت، دستیار سابق پپ گواردیولا در تیم بارسلونا می‌گوید مسی در سال های آینده می‌تواند در میانه میدان بازی کند. Ole گفته: مسی یک بازیکن نابغه است. در چند سال آینده او می‌تواند مانند ژاوی بازی کند البته اگر بخواهد. او توپ را از دست نمی‌دهد و پاس‌های خوبی می‌دهد. مسی در دوران بازی‌اش به خوبی از بدنش مراقبت کرده است. او حتی می‌تواند زمانی که دیگر سرعت همیشگی را نداشت در منطقه‌ای که ژاوی حضور داشت بازی کند و به همان نقش تعیین کنندگی همیشگی‌اش بپردازد. مسی می‌تواند در این پست هم بهترین باشد.
دومنک با تمجید از لیونل مسی در ادامه گفته: برای من مسی با کسی قابل مقایسه نیست. فکر نمی‌کنم بازیکنی مانند او را در زندگی‌ام ببینم. او ۱۵ سال است که در سطحی بالا بازی می‌کند. روزی که مسی خیلی حال خوبی ندارد هم او بهترین است. یک بازی ضعیف برای مسی یعنی ۲ پاس گل و حرکاتی به سمت دروازه حریف. من فوتبالیست‌های زیادی در زندگی‌ام دیده ام اما هیچ‌کس مانند او نمی‌تواند ۱۵ سال در بالاترین سطح فوتبال بماند.

1101