نوستالژی؛ آخرین بازی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا در نیوکمپ

نوستالژی؛ آخرین بازی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز اولین بازی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا با بازی مقابل اسپانیول و در ورزشگاه نیوکمپ آغاز کرد اما جالب اینکه پپ گواردیولا آخرین بازی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا و در ورزشگاه نیوکمپ مقابل اسپانیول انجام داده بود.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بود و بسیاری معتقدند که آن دوران بهترین دوران تاریخ بارسلونا است. فصل 2011/12 آخرین فصل حضور پپ گواردیولا در بارسلونا بود و آخرین بازی گواردیولا در بارسلونا و در ورزشگاه نیوکمپ، در هفته 37 اُم از رقابت های لالیگا بود که این بازی مقابل اسپانیول برگزار می شد. جالب اینکه سرمربی اسپانیول در آن زمان مائوریسیو پوچتینو بود کسی که در حال حاضر سرمربی پاریسن ژرمن پر ستاره است.

آن بازی در نهایت با پیروزی 4 بر 0 بارسلونا مقابل اسپانیول خاتمه یافت و لیونل مسی در آن بازی هر 4 گل بارسلونا را به ثمر رساند که البته دو گل مسی از روی نقطه پنالتی بود. مسی در آن بازی تیم پوچتینو را در هم شکست اما در حال حاضر و در سال 2021 خود در تیم پوچتینو که پی اس جی است بازی می کند اما در آن زمان پوچتینو سرمربی اسپانیول بود.

1470