ابتکار جالب در فوتبال دانمارک: هواداران به صورت ویدیویی در استادیوم!

ابتکار جالب در فوتبال دانمارک: هواداران به صورت ویدیویی در استادیوم!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آرهوس روز پنجشنبه اولین بازی خود را در بازگشت لیگ دانمارک انجام داد که در اقدامی جالب مانیتورهای بزرگ روی سکوها نصب کردند تا هواداران بتوانند از طریق خانه هایشان تیم را تشویق کنند و بدین ترتیب بازیکنان هم بتوانند واکنش های هواداران به عملکرد تیمشان را ببینند.

به گزارش فوتبالی، بازی آرهوس و راندرز در بازگشت لیگ آلمان بدون تماشاگران واقعی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید اما باشگاه دانمارکی به هوادارانش اجازه داده بود تا به صورت مجازی و از طریق اپلیکیشن "زوم" در ورزشگاه حضور داشته باشند و  به تیم محبوبشان روحیه بدهند.

بدین ترتیب بدون این که بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، بیش از 200 هوادار مجازی از طریق بصری به بازیکنان محبوبشان روحیه دادند تا آنها خلاء نبود تماشاگر در ورزشگاه را حس نکنند و بازگشت لیگ دانمارک بعد از کرونا شرایطی عجیب و متفاوت را داشته باشد.

به نظر می رسد که فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شود. امروز لیگ های ایتالیا و انگلیس نیز زمان شروع لیگ هایشان که مربوط به اواخر خرداد است را اعلام کردند تا بالاخره فوتبالدوستان با هیجان آماده شروع دوباره مسابقات و دیدن بازیهای تیم های محبوبشان شوند. لیگ ایتالیا احتمالا از 31 خرداد از سر گرفته می شود و لیگ انگلیس نیز از 28 خرداد.