آمار درخشان «هالند دانمارکی» در لیگ ایتالیا

آمار درخشان «هالند دانمارکی» در لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره دانمارکی لیگ ایتالیا در چهار بازی اخیرش چهار گل زده  که البته خیلی ها در تلاش هستند تا تلفظ درست اسمش را یاد بگیرند.

به گزارش فوتبالی، راسموس هویلوند 19 ساله به پدیده جدید فوتبال ایتالیا تبدیل شده است. مهاجم دانمارکی آتالانتا یک مهاجم بلوند، بلندقامت و اهل اسکاندیناوی است که همین مسئله باعث شده تا خیلی ها او را با هالند مقایسه کنند چرا که با مهاجم نروژی منچسترسیتی تشابه اسمی دارد. البته هویلوند برای رسیدن به هالند هنوز راهی طولانی را در پیش دارد.

مهاجم دانمارکی که به لیست تیم ملی کشورش در جام جهانی راه نیافت، از فرصت تعطیلات زمستانی استفاده کرد تا به اوج امادگی برسد و حالا در آتالانتا می درخشد و در چهار بازی اخیرش چهار گل زده است.

این مهاجم در زمان حضورش در اشتورم گراتز مشتریان پرشماری داشت اما در نهایت آتالانتا توانست او را به خدمت بگیرد. این بازیکن با حمایت گاسپرینی به ترکیب اصلی آتالانتا رسیده و عملکرد خوبی داشته است. او می تواند مهاجم نوک اصلی تیم باشد هر چند که قابلیت تبدیل شدن به زوج زاپاتا و موریل را هم دارد. راسموس پای چپ فوق العاده ای دارد و به نظر می رسد که اینده درخشانی دارد و در آینده چیزهای بیشتری از او خواهیم شنید.

4125