زمان بازگشت لیگ انگلیس با بازی منچسترسیتی - آرسنال مشخص شد

زمان بازگشت لیگ انگلیس با بازی منچسترسیتی - آرسنال مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ انگلیس قرار است که از سه هفته دیگر آغاز شود و در حالی که زمان رسمی شروع مسابقات در روز 31 خرداد اعلام شده است اما نشریه تلگراف گزارش داده است که اولین بازیها در روز 28 خرداد برگزار می شوند.

به گزارش فوتبالی، قرار است که در روز چهارشنبه 28 خرداد دو بازی از لیگ برتر انگلیس برگزار شود : منچسترسیتی - آرسنال و استون ویلا - شفیلد ونزدی که دو بازی معوقه هستند و بدین ترتیب بازی جذاب گواردیولا و دستیار سابقش آرتتا اولین بازی لیگ انگلیس سه ماه پس از شروع قرنطینه خواهد بود.

بدین ترتیب بازیکنان و مربیان تیم های انگلیسی چهار تا پنج هفته پس از شروع دوباره تمرینات می توانند بازیها را از سر بگیرند. بازیکنان لیگ انگلیس قرار است که هر سه روز یک بار تست کرونا بدهند و هر کسی به کرونا مبتلا می شود به مدت یک هفته در قرنطینه می ماند.

روز گذشته اعلام شد که نتیجه تست کرونای چهار نفر مثبت شده است ، هر چند که هویت آنها مشخص نشد اما با این وجود باید به مدت یک هفته در قرنطینه بمانند.

در حال حاضر شروع لیگ های ایتالیا و اسپانیا از روزهای 23 خرداد به بعد تعیین شده است و به نظر می رسد که شروع لیگ انگلیس نیز با یک دوئل جذاب خواهد بود.