بمب کرونا در فرانسه: قانون شکنی 400 نفری با بازی فوتبال!

بمب کرونا در فرانسه: قانون شکنی 400 نفری با بازی فوتبال!

خبرگزاری فوتبالی - در ساعات اخیر برگزاری بازی فوتبال به صورت غیرقانونی در شهر استراسبورگ فرانسه، دولت این کشور و رسانه ها را شوه کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر دولت فرانسه تجمع بیش از 10 نفر را برای جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع کرده است و برگزاری هر گونه مسابقه فوتبال نیز ممنوع است اما دو تیم محلی نهوف و هوتپیر یک بازی دوستانه برگزار کردند که در حین برگزاری آن بیش از 400 نفر به درون زمین پریدند تا خطر شیوع کرونا در این منطقه به شدت افزایش پیدا کند.

این بازی در روز یکشنبه برگزار شد که با خشم مقامات دولتی و محل همراه شده است چرا که برگزاری این مسابقه بر اساس قوانین قرنطینه غیرقانونی بوده است.این اتفاق کل فرانسه را به شوک فرو برده است و حتی پروفسر گیلبرت درای ویروس شناسی که در بیمارستانی در پاریس کار می کند، این اتفاق را "بمب ویروسی" خوانده است تا به نظر برسد که این بازی خطرناک خطر شیوع کرونا را در استراسبورگ به شدت بالا برده است.

مقامات دولت فرانسه در نظر دارند که عاملان برگزاری این مسابقه را با تنبیه مواجه کنند. در تصاویر کاملا مشخص است که هواداران به هیچ وجه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند و بعد از گلزنی همگی به درون زمین می ریزند و همدیگر را بغل می کنند.

در پی این اتفاق، ماموران شهرداری تیرهای دروازه را از درون زمین چمن برداشتند تا هیچ کس دیگری نتواند در این منطقه بازی کند.