پنج کرونایی در استراسبورگ در فاصله 22 روز تا شروع لیگ فرانسه

پنج کرونایی در استراسبورگ در فاصله 22 روز تا شروع لیگ فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه استراسبورگ پس از پایان اردوی 9 روزه در اویان اعلام کرد که نتیجه تست کرونای پنج نفر مثبت بوده است. این تیم فرانسوی حالا در فاصله 22 روز تا شروع لیگ فرانسه با این مشکل مواجه شده است و به همین خاطر بازی دوستانه با نانسی را لغو کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان استراسبورگ در حال حاضر به قرنطینه رفته اند و دیدار با هواداران که قرار بود فردا برگزار شود هم لغو شد. باشگاه استراسبورگ اعلام کرده است که با سازمان بهداشت فرانسه همکاری خواهد کرد تا جلوی شیوع ویروس کووید - 19 گرفته شود.

مارک کلر مدیر باشگاه استراسبورگ در مورد ابتلای پنج عضو این تیم به کرونا گفته است:"نتیجه تست کرونای پن جنفر از اعضای تیم مثبت بود. تصمیم گرفتیم که تمامی پروتکل های لازم را اجرا کنیم تا جلوی شیوع بیماری گرفته شود. متاسفانه مجبور شدیم که ملاقات فردا با هواداران را لغو کنیم."

لیگ فرانسه یکی از اولین لیگ های بزرگ اروپاست که کار فصل جدیدش را آغاز می کند چرا که فرانسه تنها لیگ از میان پنج لیگ بزرگ اروپا بود که مسابقات فصل گذشته اش را نیمه تمام گذاشت اما به نظر می رسد که همچنان با شروع فصل جدید خطر شیوع کرونا در میان تیم ها و باشگاه های فوتبال وجود دارد.

4125