پاریسن ژرمن 4-0 استراسبورگ؛ بردی آسان با گلزنی امباپه

پاریسن ژرمن 4-0 استراسبورگ؛ بردی آسان با گلزنی امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در هفته‌ی هفدهم لیگ فرانسه در خانه‌ی خود به مصاف استراسبورگ رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه‌ی 4 بر 0 به پیروزی برسد. در این بازی پاریسن ژرمن یک بازی آسان و بی دردسر را داشت و بدون مشکل توانست سه امتیاز لازم را از این مسابقه بیرون بکشد و به تلاش خود برای رسیدن به صدر جدول لیگ فرانسه ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان توماس توخل در این بازی که در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار می‌شد، از همان ابتدای کار سوار بر بازی شدند و در دقیقه‌ی 18 توسط پمبله به گل رسیدند. پاریسی ها در ادامه‌ی کار هم ثبات خود را حفظ کردند و فرصت های زیادی به رقیب خود ندادند اما خودشان هم نتوانستند گلزنی کنند تا اینکه در ده دقیقه‌ی پایانی بازی موتور پاریسن ژرمن روشن شد و آن‌ها توانستند سه گل از دقیقه‌ی 80 به بعد به ثمر برسانند. گل دوم پاریسن ژرمن را کیلیان امباپه به ثمر رساند و دو گل بعدی از دقیقه نود به بعد به ثمر رسید و این گل ها توسط ادریسا گی و مویس کین وارد دروازه‌ی استراسبورگ شدند.

در هر صورت به نظر می‌رسد که پاریسن ژرمن هم با بردی پرگل اواخر سال 2020 را سپری می‌کند و باید دید که عملکرد آنها در سال جدید میلادی چگونه خواهد بود.

1470