روایت کارواخال از تمرینات رئال مادرید: در کنترل توپ هم مشکل پیدا کرده‌ایم!

روایت کارواخال از تمرینات رئال مادرید: در کنترل توپ هم مشکل پیدا کرده‌ایم!

خبرگزاری فوتبالی – با گذر از دوران اوج شیوع کرونا، حالا باشگاه‌های اروپایی کم کم تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا بازی‌ها از سر گرفته شود اما حضور دوباره بازیکنان در تمرینات چندان هم بی‌حاشیه نیست.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، بازیکنان رئال مادرید که مانند تمام باشگاه‌ها پیش از این ۲ ماه در قرنطینه بودند حالا به تمرینات برگشتند. طبق گفته دنی کارواخال، آن‌‌ها حتی در کنترل و لمس توپ هم مشکل پیدا کرده‌اند. مدافع راست تیم رئال مادرید به تلویزیون رسمی این باشگاه گفته: در اولین جلسه تمرینی پس از دوران قرنطینه در کنترل توپ هم مشکل داشتیم. تمرین در خانه هیچ‌وقت شبیه تمرین در زمین نیست اما به مرور همه‌چیز بهتر خواهد شد. ما باید پروتکل‌های ایجاد شده توسط لالیگا را رعایت کنیم و به قوانین احترام بگذاریم تا در نهایت به شرایط عادی برگردیم.
گفتنی است مارکا در گزارشی اشاره کرده تمام هدف زیدان از جلسات تمرینی این روزها بازیابی اعتماد به نفس بازیکنان و غلبه بر ترس‌هایشان در زمین تمرین است. زمین تمرینی که در آن هیچ تجمعی اتفاق نمی‌افتد و با چند ماه پیش تفاوت پیدا کرده است. زیدان به زودی باید بازیکنان را از نظر جسمی و روحی در این شرایط آماده کند.
کارواخال درباره آغاز دوباره فوتبال در آلمان هم گفت: این خبر خوبی برای ورزش و دنیای فوتبالی است. همه ما هیجان زده هستیم تا ببینیم چگونه فوتبال آغاز می‌شود. امیدوارم همه‌چیز خوب پیش برود و همه کشورها از این روند الگو بگیرند.

1101