سه مهاجم برتر تاریخ لیگ انگلیس از نگاه مایکل اوون

سه مهاجم برتر تاریخ لیگ انگلیس از نگاه مایکل اوون

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اوون ستاره سابق تیم ملی انگلیس در مصاحبه با "رادیو بی بی سی" در مورد سه مهاجم برتر تاریخ لیگ انگلیس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق رئال مادرید، لیورپول، نیوکاسل و منچستریونایتد گفت که آلن شیرر، تیری انری و لوییز سوارز سه مهاجم برتر تاریخ لیگ انگلیس بوده اند. وی بیان کرد:" آلن شیررر و تیری انری بهترین بازیکنانی بوده اند که دیده ام. بعد از ان ها می توانم به بازیکنی اشاره کنم که از دیدن بازیش لذت بردم. لوییز سوارز در دوران حضورش در لیورپول متعلق به دنیای دیگری بود. سوارز را در میان سه بازیکن برتر قرار می دهم."

شیرر آقای گل تاریخ لیگ برتر انگلیس با 260 گل است و تیری آنری با 175 گل ششم است. او در زمان حضورش در آرسنال به گلزنی تمام عیار تبدیل شده بود و در نهایت راهی بارسلونا شد. از سویی سوارز فقط چهار فصل در انگلیس حضور داشت که در 133 بازی 82 گل به ثمر رساند و با لیورپول به نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس در سال 2014 دست پیدا کرد.

اوون خودش یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال اتگلیس به شمار می رود که در تیم های مختلفی نظیر منچستریونایتد و لیورپول بازی کرد و در برهه ای نیز در رئال مادرید توپ زد.