مشکل بزرگ این فصل چلسی از نظر مایکل اوون

مشکل بزرگ این فصل چلسی از نظر مایکل اوون

پایگاه خبری فوتبالی – مایکل اوون جایگاه چلسی زیر نظر مائوریتسیو پوچیتینو را در فصل بعد پیش‌بینی کرد.

به گزارش فوتبالی، مایکل اوون معتقد است آبی های لندن پس از فصل کابوس واری که گذراندند فصل آنده دوباره به جمع 4 تیم برتر لیگ بر می‌گردند. چلسی با باخت 1-0 به من سیتی در ورزشگاه اتحاد فصل را در نیمه پایینی جدول تمام خواهند کرد اما با وجود آمدن احتمالی پوچتینو در فصل آینده اوون معتقد است که سرمربی سابق تاتنهام دوباره چلسی را به جمع تیم های بالانشین لیگ برمی‌گرداند.

اوون پس از باخت 1-0 چلسی گفت:" فکر می‌کنم آن‌ها فصل آینده دوباره به جمع 4 تیم برتر لیگ برخواهند گشت. مهم ترین چیز برای این باشگاه این است که از شر برخی بازیکنان راحت شود. هیچ‌گاه نمی‌شود با این تعداد بازیکن با کیفیت انتظار تیمی هماهنگ داشت. همیشه باید همه انرژی خود را برای راضی نگه داشتن 30 بازیکن صرف کنید. به نظرم مهم ترین نکته الان این است که از دست چندین بازیکن خلاص بشوند و تمرکز خود را روی ترکیب خلوت تری بگذارند. فکر می‌کنم فصل آینده عملکرد خوبی خواهند داشت. گفتنش آسان است اما باید انجام بشود... تعدادی بازیکن طبیعتا تیم را ترک خواهند کرد، چه سنشان بالا باشد یا کیفیت لازم را نداشته باشند یا قراردادشان به اتمام برسد."

اوون هارگریوز بازیکن بازنشسته نیز در ادامه حرف های مایکل اوون با نشانه گرفتن انگشتش به سمت تاد بولی مالک چلسی گفت:" تاد بولی به عنوان مالک جدید چلسی قدرت را در دست گرفت و سپس افرادی مانند پیتر چک و مارینا گرانوسکایا را از باشگاه بیرون کرد، آن‌ها این کار را با همه افراد فوتبالی باشگاه انجام دادند. چرا باید افراد فوتبالی باشگاه را بیرون کنید؟ تصمیماتی که گرفته اند خیلی بد و بی ملاحظه بوده است. واقعا مسخره است که 600 میلیون پوند هزینه کنید و لیگ را در نیمه پایین به اتمام برسانید."

2102