تمجید مایکل اوون از سبک فوتبال آرسنال

تمجید مایکل اوون از سبک فوتبال آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل اوون کارشناس فوتبال انگلیس و بازیکن سابق لیورپول و منچستریونایتد در مورد شرایط باشگاه آرسنال نظر خود را ابراز کرد.

به گزارش فوتبالی ، مایکل اوون در مورد شرایط تیم آرسنال در این فصل گفت: "به نظر من این تیم آرسنال با توجه به توانایی هایی که دارد و همچنین فوتبالی که هفته به هفته انجام می‌دهد، یکی از بزرگترین چالش‌های منچسترسیتی در راه کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس است. به نظرم آنها تا این جای رقابت ها خوب بودند. اما مشکل اینجا است که مثل رقیب جدی آرسنال یعنی منچسترسیتی تمام این تیم های بسیار خوب لیگ هنگامی که در فشار بالای رقابت ها حضور پیدا کنند، شاید زمان زیادی طول بکشد تا آمادگی لازم را بدست بیاورند، فکر می کنم این چیزی است که آرسنال ممکن است در این فصل با آن دست و پنجه نرم کند."

مایکل اوون در ادامه گفتگوی خود افزود: " با احترام به سایر رقبا از نظر توانایی، فکر می کنم هم آرسنال و هم منچسترسیتی دو تیم برتر این رقابت ها هستند. اما اینکه آیا می توانم تصور کنم که آنها بر اساس این کم تجربگی تمام راه را به طور کامل و دقیق طی خواهند کرد ، برایم صددرصد نیست . این یک هدف بزرگ است و آرسنالی ها به اندازه کافی خوب هستند و توانایی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارند."

۱۰۰۹