مارسلو و ۵ چالش پیش رو؛ او رکوردشکن می‌شود؟

مارسلو و ۵ چالش پیش رو؛ او رکوردشکن می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی –روز گذشته تولد ۳۲ سالگی مارسلو، مدافع چپ با سابقه و موفق تیم رئال مادرید بود. او افتخارات زیادی با رئال کسب کرده اما هنوز با برخی چالش‌های جدید در سانتیاگو برنابئو مواجه است که مارکا آن‌ها را بررسی کرده.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، اولین چالش مارسلو، جنگیدن برای تصاحب جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید است. در دوران مصدومیت او بنجامین مندی به ترکیب اصلی رسید و با وجود اینکه شایعات زیادی درباره جدایی مندی به گوش می‌رسد اما او احتمالا می‌ماند و باید با مارسلو رقابت کند.
دومین چالش مارسلو شکستن یک رکورد است. روبرتو کارلوس بیشترین بایز برای رئال رابین بازیکنان خارجی رئال انجام داده. ۵۲۷ بار. مارسلو ۵۰۵ بار به میدان رفته و کریم بنزما هم ۵۰۱ بار. شکست این رکورد می‌تواند جدیدترین چالش مارسلو باشد.
مسئله مهم دیگر برای مارسلو تاثیرگذاری اوست. مارسلو امسال تنها ۱۹ بازی انجام داده و فصل گذشته هم تنها ۳ گل به ثمر رساند که در مقایسه با ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل او در دو فصل قبل‌تر، کاملا به چشم می‌آید.
مارسلو می‌تواند یک رکورد دیگر را هم از آن خود کند. پائولو جنتو پرجام‌ترین بازیکن تاریخ مادرید با ۲۳ جام است. پشت سر او راموس، مانولو سانچز و مارسلو با ۲۱ قهرمانی حضور دارند. مارسلو می‌تواند این کورد را هم بشکند.
آخرین و شاید مهم‌ترین چالش مارسلو بازگشتی موفق به ترکیب تیم ملی برزیل است. او در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ حضور نداشت و حالا امیدوار است در تیم تیته جایی برای خود دست و پا کند.

1101