بازیکن اسبق رئال مادرید به علت قاچاق مواد مخدر بازداشت و آزاد شد

بازیکن اسبق رئال مادرید به علت قاچاق مواد مخدر بازداشت و آزاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - ادوین کنگو بازیکن اسبق فوتبال کلمبیا امروز صبح توسط پلیس به علت همکاری با یک شبکه قاچاق مواد مخدر و کوکایین به همراه ده نفر دیگر در اسپانیا آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق فوتبال کلمبیا در تیم هایی نظیر رئال مادرید، وایادولید، لوانته، اسپورتینگ گیخون و رکرتیوو اوئلوا بازی کرده و در حال حاضر به عنوان کارشناس تلویزیونی در برنامه "جوگونز" حضور می یابد. او در ابتدا توسط نیروهای پلیس بازداشت و کمی بعد آزاد شد و حالا باید برای پاسخ دادن به سوالات در دادگاه حضور یابد چرا که پرونده همچنان باز خواهد بود.

ادوین کنگو 44 ساله در سال 1999 از کالدس با مبلغی معادل 5 میلیون یورو راهی فوتبال اسپانیا شد تا به یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ کشورش تا آن زمان تبدیل شود اما کنگو در رئال مادرید موفق نبود و به وایادولید قرض داده شد که در این تیم در چهارده بازی یک گل زد. او کمی بعد راهی ویتوریا گیمارش در لیگ پرتغال شد و بعد از آن به تیم تولوز در لیگ فرانسه رفت. کنگو در لیگ پرتغال در ده بازی چهار گل زد و در لیگ فرانسه فقط یک گل زد و در فصل 02-01 به رئال مادرید برگشت که فرصت بازی نصیبش نشد. کنگو بعد از آن به لوانته رفت و چهار سال در آن جا ماند و در نهایت در تیم هایی نظیر اسپورتینگ و رکرتیوو اوئلوا بازی کرد.  او در حال حاضر عضو تیم اسطوره های رئال مادرید است و به عنوان کارشناس با تلویزیون اسپانیا همکاری می کند.