احتمال شروع لیگ انگلیس از روز 11 خرداد

احتمال شروع لیگ انگلیس از روز 11 خرداد

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال دارد که مسابقات لیگ برتر انگلیس از روز 11 خرداد بدون تماشاگر آغاز شود. حضور تماشاگران احتمالا تا زمان پیدا شدن واکسن کرونا منتفی است.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه عصر دولت انگلیس نقشه برداشتن تدریجی محدودیت های قرنطینه را اعلام کرده است.بر اساس بند دوم این پروتکل ها، فعالیت های فرهنگی و ورزشی می تواند از روز 11 خرداد بدون تماشاگر و فقط با پخش تلویزیونی آغاز شود تا بدین ترتیب جلوی شیوع کرونا در میان هواداران گرفته شود.

البته دولت انگلیس اعلام کرده است که تا آن زمان تمامی شرایط و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.در حال حاضر مشخص نیست که هواداران چه زمانی می توانند به استادیوم ها بروند اما سینماها و آرایشگاه ها در مرحله سوم که از روز 14 تیر  آغاز خواهد شد، باز می شوند.

باشگاه های لیگ انگلیس امروز در مورد برنامه شروع دوباره بازیها جلسه گذاشتند تا در مورد ابعاد اجتماعی و اقتصادی لغو بازیها تصمیم گیری شود. مدیران لیگ انگلیس در تلاش هستند تا به شکلی مسابقات را برگزار کنند که کمترین خطر برای بازیکنان و خانواده هایشان وجود داشته باشد.

در حال حاضر لیگ آلمان قرار است که هفته آینده از سرگرفته شود و تاریخ شروع احتمالی لیگ های اسپانیا و ایتالیا نیز اواخر خردادماه است.