مدافع لیورپول و فعالیت‌‌های سیاسی؛ ویروس کرونا یک توطئه است!

مدافع لیورپول و فعالیت‌‌های سیاسی؛ ویروس کرونا یک توطئه است!

پایگاه خبری فوتبالی – دژان لاورن، مدافع تیم لیورپول در فعالیت‌های خود در فضای مجازی ادعا می‌کند ویروس کرونا یک توطئه است تا مردم بالاجبار واکسن بزنند.
به گزارش فوتبالی، رسانه دیلی میلی اعلام کرده لاورن زیر یکی از پست‌های بیل گیتس در اینستاگرام (که در آن از پزشکان و پرستاران تمجید شده بود) نظر خود را این‌گونه منتشر کرده: «بازی تمام شد بیل! مردم کور نیستند!»
لاورن در این مدت چندین پست اینستاگرامی از شخصی به نام دیوید ایکه منتشر کرده. ایکه تئوری‌های زیادی درباره ویروس کرونا بیان کرده که حتی یکی از این تئوری‌ها شامل وابستگی ویروس کرونا به تکنولوژی 5G شبکه‌های مخابراتی است. ایکه صحبت‌های خود را یک کانال یوتیوب بیان می‌کند. کانالی که ۱ میلیون نفر آن را دنبال می‌کردند اما حالا بسته شده است. لاورن هم با کمک به انتشار صحبت‌های ایکه، نظر خود را در قالب عباراتی چون «ما سانسور نخواهیم شد» و «ساکت نمی‌نشینیم» بیان می‌کند.
بازیکن تیم ملی کرواسی حتی زیر پست یکی از سیاستمداران کرواسی که تصویر بیل گیتس به همراه یک سرنگ و جمله «بدن شما، انتخاب من است» را منتشر کرده بود یک اموجی دعا کردن گذاشت. سیاستمدار مذکور درباره واکسن گفته بود: همیشه باید حق انتخاب و اجبار واکسن زدن وجود داشته باشد.

به نظر می‌رسد لاورن معتقد است مردم مجبورند واکسن کرونا را بزنند تا علاوه بر خود ویروس در برابر چیز دیگری هم مقاوم شوند.
لاورن پیشتر درباره شرایط خود گفته: به هر شکی شده دوست دارم باانگیزه بمانم. صبح از خواب بلند می‌شود و به خودم می‌گویم امروز بالاخره تمرینات آغاز می‌شود.

1101