شکیری سومین ستاره مبتلا به کرونا در لیورپول

شکیری سومین ستاره مبتلا به کرونا در لیورپول

خبرگزاری فوتبالی - ژردان شکیری، هافبک لیورپول، با تست مثبت ویروس کرونا روبرو شده و حالا نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در مسابقات پیش رو همراهی کند و باید در قرنطینه خانگی باشد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 28 ساله برای دیدارهای دوستانه و دور آخر مسابقات لیگ ملت‎های اروپا باید به تیم ملی کشورش ملحق می‎شد. با این حال پس از ابتلا به ویروس کرونا نمی‎تواند تیم ولادمیر پتکوویچ را همراهی کند. در بیانیه منتشر شده از سوی اتحادیه فوتبال سوییس آمده: " تست کرونای ژردان شکیری مثبت شد. او با مشورت مقامات بهداشت و سلامت در قرنطینه به سر می‎برد. قوانین محافظتی سختگیرانه درباره تیم‌های ملی عضو یوفا در ارتباط با بازگشت یوفا به پروتکل‎های بازی کاملا مشخص و واضح است. بر همین اساس مذاکره با مقامات بهداشت و سلامت محلی برای عبور از این روند در جریان است. "

سوییس روز چهارشنبه در دیداری دوستانه با کرواسی روبرو خواهد شد و پس از آن در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اسپانیا و آلمان خواهد رفت.

شکیری اولین بازیکن لیورپول نیست که به ویروس کرونا مبتلا شده است. پیش از او تیاگو آلکانتارا و سادیو مانه نیز با تست مثبت ابتلا به این ویروس به قرنطینه خانگی رفته بودند. 

                                               

1811