انتقام عجیب مدافع سابق رئال مادرید از مهاجم آژاکس: برو آشغال!

انتقام عجیب مدافع سابق رئال مادرید از مهاجم آژاکس: برو آشغال!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بعضی اتفاقات در فوتبال به سادگی فراموش نمی شوند و برخی بازیکنان هم تا انتقام نگیرند، ارام نمی گیرند. 

به گزارش فوتبالی، سرجیو رگیلون مدافع چپ رئال مادرید که به صورت قرضی در این فصل به سویا رفته در دوران قرنطینه به شکل جالبی از دوشان تادیچ مهاجم آژاکس در بازی فیفا 20 انتقام کرفت. فصل گذشته آژاکس با گلزنی مقابل رئال مادرید نقش مهمی در حذف رئال مادرید در اروپا داشت. در آن بازی رگیلون در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار داشت اما نتوانست جلوی حذف تیمش را بگیرد. 

رگیلون تصمیم گرفت که برای انتقام گرفتن از تادیچ او را در لیست فروش آژاکس بگذارد. در ویدیویی که در حین این کار به صورت زنده از رگیلون منتشر شده، مدافع چپ اسپانیایی می گوید:"واقعا آدم آشغالی هستی... پارسال من را از چمپیونزلیگ حذف کردی... من را از چمپیونزلیگ حذف کردی... تادیچ آشغال... تو من را حذف کردی.... حالا تو را می فروشم چون می خواهم از پول فروشت استفاده کنم... اما با افتخار تو را از تیم کنار می گذارم. برو گمشو، برو...!"

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018، آژاکس در برنابئو با نتیجه چهار بر یک مقابل رئال مادرید پیروز شد و سفیدپوشان را حذف کرد. تیم هلندی تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم پیش رفت و در آن جا توسط تاتنهام حذف شد. تادیچ آن شب با یک گل و دو پاس گل ستاره تیم هلندی بود.