کیه‌لینی و کتاب حاشیه‌سازش: بالوتلی لایق کتک خوردن است!

کیه‌لینی و کتاب حاشیه‌سازش: بالوتلی لایق کتک خوردن است!

پایگاه خبری فوتبالی – چندی پیش اعلام شد کتاب اتوبیوگرافی کیه‌لینی منتشر شده و این بازیکن تمام عواید فروش آن را در این دوران به بیمارستان‌های در حال مبارزه با کرونا اهدا کرده است. حالا برخی رسانه‌های به نکات حاشیه‌ای که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده پرداخته‌اند اما خود کیه‌لینی در این رابطه واکنش نشان داده است.
به گزارش فوتبالی، کیه‌لینی درباره این کتاب گفته: در مورد دوبازیکن واقعا ناامید شدم و همه‌چیز را درباره آن دو در کتابم نوشته‌ام. بالوتلی یکی از این افراد بود که شخصیتی منفی داشت و برای هیچ کس در تیم احترام قائل نبود. در جریان جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۱۳ در برزیل او به هیچ‌کس کمکی نکرد و شایسه کتک و سیلی خوردن بود! برخی مردم فکر می‌کنند او در میان ۵ مهاجم برتر دنیا قرار دارد اما من او را هیچ وقت بین ۱۰ یا ۲۰ بازیکن برتر هم قرار نمی‌دهم. البته از او بدتر هم وجود دارد. فیلیپه ملو. او در میان بدترین‌ها، بدترین است! من نمی‌توانم با کسانی که چیزی درباره احترام نمی‌دانند در ارتباط باشم. کسانی که همیشه بر خلاف جریان آب شنا می‌کنند. او همیشه به دنبال دعوا و درگیری بود و من این حاشیه‌سازی‌هایش را به مدیران تذکر می‌دادم
کیه‌لینی در ادامه درباره اینکه صحبت‌هایش چه تاثیری روی تقابل آینده با بالوتلی خواهد داشت گفت: من تمایلی به درگیری ندارم و نیازی به آن نمی‌بینم. اگر نیاز باشد چیزی را با بازیکنان در میان بگذارم این کار را می‌کنم. من بهترین دوست هر کس نیستم اما این دو نفر واقعا غیرقابل قبول هستند. تا آن‌جایی که اهمیت دارد، مسئله این نیست که یک بازی بد داشته باشید یا چند شب بیرون بمانید. مسئله بی‌احترامی است.
کیه‌لینی در ادامه درباره عبارت «تنفر از اینترمیلان» که در کتاب استفاده کرده گفته: من فکر می‌کنم مردم متوجه می‌شوند که منظور من بی احترامی نیست. من از اینتر به شیوه ورزشی متنفرم. همانطور که مایکل جوردن از پیستونز متنفر است. من ۹۹ درصد اوقات با بازیکنان اینتر بیرون از زمین در ارتباطم و دوران خوشی داریم.  سال گذشته وقتی پایم مصدوم شد پرانرژی‌ترین پیامی که باعث خوشحالی من شد از خاویر زانتی بود.

1101