واکنش تند بالوتلی و فیلیپه ملو به صحبت‌های کیه‌لینی؛ تو یک بزدلی!

واکنش تند بالوتلی و فیلیپه ملو به صحبت‌های کیه‌لینی؛ تو یک بزدلی!

پایگاه خبری فوتبالی – روز گذشته جورجو کیه‌لینی درباره کتاب بیوگرافی‌اش به صحبت پرداخت و اعلام کرد فیلیپه ملو و ماریو بالوتلی دو بازیکنی هستند که او نمی‌تواند حضورشان را تحمل کند. این دو بازیکن هم صحبت‌های کیه‌لینی را برنتابیدند و به مقابله پرداختند.
به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی، در پاسخ به صحبت‌های کیه‌لینی که گفته بود او لایق کتک خوردن است و به هیچ کس در تیم ملی کمک نمی‌کرد در اینستاگرام خود نوشت: حداقل من جرات و شهامت دارم تا رو در رو صحبت کنم. از سال ۲۰۱۳ تو فرصت‌های زیادی داشتی تا مانند یک مرد واقعی رفتار کنی اما این‌گونه رفتار نکردی. باید ببینیم چه روزی درباره هم‌تیمی‌های فعلیت حرف می‌زنی. اگر قهرمان شده به معنای «یک کاپیتان عجیب و غریب بودن» است من ترجیح می‌دهم قهرمان نباشم. من هیچ‌وقت به لباس ایتالیا بی‌احترامی نمی‌کنم.
فیلیپه ملو هم در پاسخ به صحبت‌های کیه‌لینی که گفته بود او در میان بدترین‌ها، بدترین است گفته: من هیچ‌وقت در تورین به کسی بی‌احترامی نکردم اما او گفته بالوتلی لایفی خوردن سیلی است و من همیشه به دنبال دعوا بوده‌ام. او بزدل بود خودش را همیشه از ترس خیس می‌کرد. شرمنده‌ام اما آسان است که در یک کتاب درباره دیگران صحبت کنید. شاید هنوز ناراحت است که من به گالاتاسرای رفتم و یوونتوس را در لیگ قهرمانان حذف کردیم و ایتالیا را هم به همراه تیم ملی برزیل شکست دادم. او هیچ‌چیز در رده ملی برنده نشده و این چنین صحبت کردن، غیر حرفه‌ای بودنش را ثابت می‌کند. این مسئله نداشتن احترام را نشان می‌دهد و من دیگر چیزی نخواهم گفت. برخی مسائل باید در رختکن بماند و چیزی از آن نباید گفت.

1101