واکنش جالب ماریو بالوتلی به دعوت مجدد به تیم ملی ایتالیا

واکنش جالب ماریو بالوتلی به دعوت مجدد به تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو بالوتلی که پس از سال‌ها مجددا به تیم ملی ایتالیا دعوت شده است، با انتشار تصویری در صفحه خود به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از خوشحالی ماندگارش پس از گلزنی به آلمان در مسابقات یورو 2012، نسبت به دعوت مجددش به تیم ملی ایتالیا واکنش نشان داد. این اولین بار است که پس از جدایی چزاره پراندلی از تیم ملی ایتالیا، بالوتلی مجددا شانس پوشیدن پیراهن آتزوری را پیدا می‌کند.

روبرتو مانچینی در حالی برای دیدارهای پلی‌آف رسیدن به جام جهانی 2022 مهاجم باشگاه آدنادمیراسپور را به تیم ملی ایتالیا دعوت کرده است، که علاوه بر اینکه در طول سه سال هدایت آتزوری هیچگاه بالوتلی را در لیست بازیکنان دعوتی خود قرار نداده بود، بلکه هنگامی که در باشگاه منچسترسیتی به عنوان سرمربی با ماریو بالوتلی همکاری داشت، دائما با این مهاجم پرحاشیه ایتالیایی دچار مشکل می‌شد.

ایتالیا برای رسیدن به جام جهانی، با پرتغال، ترکیه و مقدونیه شمالی در یک دسته قرار گرفته و در صورت پیروزی مقابل مقدونیه شمالی، در دیدار نهایی به مصاف برنده دو تیم دیگر می‌رود. آن‌چه قطعی است، این است که بین ایتالیا و پرتغال، حداقل یک تیم به طور حتم از رسیدن به جام جهانی قطر بازمی‌ماند.

9719