رییس یوفا: بازگشت بوندسلیگا گام بزرگی برای فوتبال است

رییس یوفا: بازگشت بوندسلیگا گام بزرگی برای فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که مسابقات بوندسلیگا از روز 27 اردیبهشت از سر گرفته می شود که به نظر می رسد یوفا از این تصمیم خیلی خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، کنفدراسیون فوتبال اروپا با ازسرگیری لیگ آلمان نفس راحت می کشد چرا که پیش از این لغو لیگ های هلند، فرانسه و بلژیک آنها را شوکه کرده بود اما حالا شروع دوباره لیگ آلمان می تواند بقیه لیگ ها را تشویق به شروع دوباره مسابقات کند. الکساندر چفرین رییس یوفا بیان کرد:" این گام بزرگی است که مقامات فوتبال آلمان تصمیم گرفته اند که بوندسلیگا از سر گرفته شود. این یک گام بزرگ و بسیار مثبت است تا امید و خوشبینی به مردم برگردد. این اتفاق نتیجه یک مکالمه سازنده و یک برنامه ریزی محتاطانه در میان مقامات فوتبالی و سیاستمداران است و مطمئنم که آلمان می تواند یک الگوی بزرگ برای ما همه باشد تا فوتبال با تمامی احساسات، انگیزه و غیرقابل پیش بینی بودن به زندگی های ما برگردد. برای همه در این زمینه آرزوی موفقیت دارم."

بوندسلیگا در روز 27 اردیبهشت آغاز می شود اما پیش از آن لیگ های کره جنوبی و جزایر فارو از سر گرفته می شوند. لیگ هایی نظیر اسپانیا، ایتالیا و انگلیس هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده اند.