هم‌تیمی سابق رونالدینیو: خدا رونالدینیو را لمس کرده؛ او بهتر از مسی است

هم‌تیمی سابق رونالدینیو: خدا رونالدینیو را لمس کرده؛ او بهتر از مسی است

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از هم‌تیمی‌های سابق رونالدینیو در پاریسن ژرمن درباره این بازیکن برزیلی گفته او توسط خدا لمس شده است.
به گزارش فوتبالی، رونالدینیو قبل از حضور در بارسلونا دوران موفقی در پاریسن ژرمن داشت و آن‌جا به فوتبال اروپا معرفی شد. مارتین کاردتی، هم‌تیمی آرژانتینی رونالدینیو در لوشامپیونه درباره این بازیکن افسانه‌ای برزیلی حرف های جالبی می‌زند و اعتقاد دارد رونالدینیو بهتر از لیونل مسی است.
در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال اعتقاد دارند مسی بهترین بازیکن تاریخ است و نمایش‌های ماندگارتری نسبت به رونالدینیو داشته اما کاردتی نظری متفاوت دارد. کاردتی که تنها یک فصل هم‌بازی رونالدینیو بوده درباره او به Crack Deportivo گفته: به عنوان سرمربی برای تیمم رونالدینیو را به مسی ترجیح می‌دهم و او بهترین است. من یک سال کنار رونالدینیو بودم و می‌دانم چه بازیکن متفاوتی است. او توسط خدا لمس شده است. کنار رونالدینیو واقعا خوش می‌گذشت. او با توپ کارهای جالبی می‌کرد و در تمرینات این حرکات را بیشتر انجام می‌داد تا در زمین مسابقه آن‌ها را بهتر انجام دهد.
کاردتی در ادامه افزود: در تمرینات، در مسابقات و هر کجا او را مشاهده می‌کردید متوجه می‌شدید حرکاتش با هم فرق دارد. بازیکنانی مانند او بسیار کم در فوتبال ظهور می‌کنند و در کتاب تاریخ فوتبال ماندگار می‌شوند. افتخار می‌کنم که با چنین بازیکنی هم‌تیمی بوده‌ام.

1101