عکس؛ حضور رونالدینیو در پارک ده پرنس برای بازی پی‌اس‌جی و لایپزیش

عکس؛ حضور رونالدینیو در پارک ده پرنس برای بازی پی‌اس‌جی و لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن و لایپزیش در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 به مصاف هم می روند و باید دید که شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این بازی خانگی به چه شکل عمل خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جالب ترین نکات حاشیه ای این بازی، حضور یک میهمان ویژه در پارک ده پرنس برای تماشای این بازی است. رونالدینیو، اسطوره برزیلی و بازیکن سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن برای دیدن این بازی راهی ورزشگاه شده است. او قبل از شروع بازی میکروفون به دست شد و قدری هم صحبت کرد.

مسی هنگامی که فوتبال خود را در تیم بزرگسالان بارسلونا بر تن کرد، شماره 30 را بر تن می کرد و رونالدینیو شماره 10 بارسلونا بود و این دو در کنار هم در خط حمله بارسلونا قرار داشتند. اکنون مسی شماره 30 پی اس جی را بر تن دارد و رونالدینیو برای دیدن بازی او راهی ورزشگاه پارک ده پرنس شده است.

این اسطوره برزیلی بین سال های 2001 تا 2003 در پی اس جی حضور داشته است و پس از آن راهی بارسلونا شده است و اوج دوران حرفه ای او در جمع آبی و اناری پوشان رقم خورد. باید دید که مسی در حضور رونالدینیو چه عملکردی را مقابل لایپزیش خواهد داشت.

1470