عکس بامزه مسی و رونالدینیو در آغوش هم با چشم‌های بسته!

عکس بامزه مسی و رونالدینیو در آغوش هم با چشم‌های بسته!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و رونالدینیو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، با هم رفاقتی ویژه دارند و این رفاقت از زمانی که آن ها در بارسلونا با هم هم‌تیمی بوده اند شروع شده است.

به گزارش فوتبالی، به تازگی رونالدینیو برای یک فیلم و رویدادی تبلیغاتی به ورزشگاه پارک ده پرنس یعنی همان ورزشگاه اختصاصی پاری سن ژرمن رفته است و در حاشیه آن دیداری هم با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پی اس جی و همچنین سایر بازیکنان پاریسن ژرمن مثل سرخیو راموس داشته است.

اما در یکی از بامزه ترین و جالب ترین عکس هایی که از مسی و رونالدینیو در کنار هم گرفته شده است، می بینیم که این دو همدیگر را در آغوش گرفته اند و به شکلی آرام چشم های خود را بسته اند و کاملا مشخص است که رفاقتی بسیار نزدیک و صمیمانه با هم دارند.

مسی در سال های اول دوران حضور خود در تیم اصلی بارسلونا در کنار رونالدینیو و اتوئو در خط حمله آبی و اناری پوشان قرار گرفت و بدین ترتیب می توان گفت که اولین بازیکنی که مسی در کنار او فوتبالش را رشد داد، رونالدینیو بود و علت رابطه خوب و نزدیک مسی و رونالدینیو هم همین است.

رونالدینیو بین سال های 2001 تا 2003 در پاریسن ژرمن توپ زده است و از نظر بازی در این تیم فرانسوی هم با لیونل مسی اشتراک دارد.

1470