روایت اورا از خداحافظی فرگوسن؛ مطمئن بود بیل و رونالدو به منچستر می‌پیوندند

روایت اورا از خداحافظی فرگوسن؛ مطمئن بود بیل و رونالدو به منچستر می‌پیوندند

پایگاه خبری فوتبالی – پاتریس اورا روایت جالبی از روز خداحافظی فرگوسن بیان می‌کند.
به گزارش فوتبالی، پاتریس اورا به پادکست رمسی منچستریونایتد گفته: دو هفته قبل از بازنشستگی فرگوسن به خاطر دارم که رسانه‌ها می‌گفتند فرگوسن سال آینده بازنشسته می‌شود و او به من می‌گفت پاتریس! من هیچ‌وقت بازنشست نمی‌شوم و ۱۰ سال دیگر اینجا می‌مانم. ۹۹ درصد اطمینان دارم که کریستیانو رونالدو برمی‌گردد و با گرت بیل هم قرارداد امضا می‌کنیم. با حضور این دو بازیکن می‌تونیم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شویم. ۹۹ درصد!
اورا در ادامه گفت: منصفانه بگویم وقتی با رونالدو صحبت می‌کردم از او پرسیدم، کریس گفت به پیشنهاد رئیس بله گفته و به یونایتد می‌آید. خودش شخصا این را به من گفت.
مدافع فرانسوی سابق منچستر یونایتد درباره روز خداحافظی فرگوسن گفت: زمانی که در کارینگتون حضور داشتیم دیدیم دوربین‌های زیادی وجود دارد و شبیه زمانی بود که یک نفر کار درستی انجام نداده است. شاید یک داستان جدید برای بازیکنان بوجود آمده و ما به مشکل برخورده‌ایم اما به ما گفته شد باید در رختکن بمانیم زیرا رئیس با ما حرف دارد. رئیس به رختکن آمد و با تک تک ما صجبت کرد و گفت شرمنده‌ام. بسیاری از مردم قبل از اینکه خودم بگویم اعلام کرده‌اند که من می‌خواهم خداحافظی کنم و دلیل وجود دوربین‌ها همین است اما باید بازنشسته شوم. همسرم به من نیاز دارد. سپس از فن‌پرسی و کاگاوا عذرخواهی کرد چون به تازگی آن‌ها را خریده بود.

1101