رنجبری: از شرایط مسابقه خیلی دور هستیم/پرسپولیس به نظر جمع احترام بگذارد

رنجبری: از شرایط مسابقه خیلی دور هستیم/پرسپولیس به نظر جمع احترام بگذارد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نظر اکثریت اهالی فوتبال این است که لیگ تعطیل شود و ما باید به نظر جمع احترام بگذاریم.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، پیمان رنجبری در گفت‌وگویی،در مورد زمان شروع تمرینات گروهی تیم گل‌گهر اظهار داشت: فعلا قرار است در تست‌های پزشکی شرکت کنیم و بعد از آن زمان شروع تمرینات‌مان بستگی به اعلام ستاد مبارزه با کرونا و همچنین سازمان لیگ دارد تا بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

رنجبری در خصوص تمرینات انفرادی که در ایام تعطیلات کرونایی انجام شده، عنوان کرد: از هفته اول تعطیلات بازیکنان به چند گروه 5-6 نفره تقسیم شدند و هر گروه زیر نظر یک مربی کار می‌کرد. تمرینات به صورت آنلاین برای ما فرستاده می شد و ما هم در خانه یا باشگاهی که کسی نباشد آنها را انجام می‌دادیم و برای مربیان فرستادیم البته فکر نکنم این تمرینات تاثیر زیادی داشته باشد چون تمرین گروهی با انفرادی خیلی فرق می‌کند. ما تا حدودی تمرین کردیم ولی به نظرم از شرایط مسابقه خیلی دور هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی مسابقات فوتبال به ضرر تیم گل‌گهر شد گفت: بعد از چند هفته طولانی در شرایط برد قرار گرفتیم. دو برد خوب به دست آوردیم و لیگ تعطیل شد! اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند باید فرصت داشته باشیم تا تمرینات خوبی را برگزار کنیم و به بازسازی و ریکاوری تیم بپردازیم تا بتوانیم همان روند را ادامه دهیم. 

رنجبری در مورد مصدومیتی که مدت زیادی گریبانگیر او شده بود و شرایط فعلی جسمانی خودش عنوان کرد: متاسفانه امسال هیچ چیزی نفهمیدم. امیدوارم امسال را خدا ببرد و دیگر نیاورد! به هر حال الان مشکلی ندارم و خدا را شکر بهتر هستم.

مهاجم تیم گل‌گهر در خصوص از سرگیری لیگ نوزدهم و اینکه آیا موضوع برای بازیکنان مشکل ساز نمی‌شود، گفت: قطعا باید زمان زیادی برای آماده سازی تیم ها وجود داشته باشد. اگر بخواهند لیگ را شروع کنند سه هفته کم است و حدود 5 تا 6 هفته زمان لازم است تا بازیکنان به زمان آمادگی برسند. اگر کمتر از این باشد مصدومیت‌ها زیاد می‌شود و کیفیت لیگ هم پایین می‌آید.

وی در مورد سرانجام تعیین تکلیف لیگ نوزدهم گفت: به نظر من و بر اساس آنچه که می‌خوانم، می شنوم  و وضعیت کشور را می‌بینم؛ اگر لیگ در همین مقطع تمام شود به صلاح فوتبال خواهد بود. هم با لیگ بعدی ادغام نمی‌شود و هم لیگ بعدی راحت‌تر برگزار می‌شود اما به هر حال این موضوع بسته به نظر کارشناسان ستاد کرونا دارد. 

رنجبری در مور اینکه برخی باشگاه‌ها مثل پرسپولیس مخالف تعطیلی لیگ هستند و معتقدند لیگ باید ادامه پیدا کند، گفت:‌باید یک تصمیم قطعی گرفته شود؛ یا لیگ ادامه پیدا کند یا تعطیل شود. فکر می‌کنم نظر اکثریت اهالی فوتبال این است که لیگ تعطیل شود و ما باید به نظر جمع احترام بگذاریم. البته تا اینجای لیگ پرسپولیس اختلاف زیادی ایجاد کرده و می‌شود گفت مستحق قهرمانی بوده اما باید به نظر جمع احترام گذاشت و بهتر است لیگ را تعطیل کنند.

7655