رنجبری: بابت جدا نشدن از گل‌گهر ناراحت نیستم

رنجبری: بابت جدا نشدن از گل‌گهر ناراحت نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده بود، تاکید کرد که بابت منتفی شدن جدایی‌اش از این تیم ناراحت نیست.

به گزارش فوتبالی، پیمان رنجبری در گفتگویی در ارتباط با ادامه همکاری‌اش با گل‌گهر آن هم در حالی که قراردادش با این باشگاه را به صورت یکطرفه فسخ کرده بود، گفت: در قرارداد من بندی وجود داشت که می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم، از ذوب‌آهن و فولاد هم پیشنهاد داشتم ولی در نهایت آقای جواهری مدیرعامل باشگاه اجازه ندادند جدا شوم. ایشان گفتند جدایی‌ام را اطلاع ندادم و در نهایت این موضوع را از طریق کمیته تعیین وضعیت پیگیری کردند که من در گل گهر ماندنی شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چطور با وجود بند جدایی در قراردادش، نتوانست از گل‌گهر جدا شود؟» تصریح کرد: قانونی جدید آمده که بازیکن 10 روز قبل از جدایی باید به باشگاه نامه بدهد که من این را نمی‌دانستم. در هر صورت من ماندنی شدم و بابت جدا نشدن از گل‌گهر هم ناراحت نیستم. با باشگاه هیچ مشکلی ندارم و دلیل اینکه می‌خواستم جدا شوم به مسائل دیگری مربوط می‌شود. دیگر دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و الان تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است.

مهاجم گل‌گهر در مورد شرایط تیمش برای نیم‌فصل دوم اظهار داشت: متاسفانه در نیم‌فصل اول نتیجه نگرفتیم و نمی‌توان همه چیز را هم به بدشانسی ربط داد. با اضافه شدن چند بازیکن شرایط بهتر شده و امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و از پایین جدول جدا شویم.

7655