دی‌لیخت: در حال یادگیری از بونوچی و کیه‌لینی هستم

دی‌لیخت: در حال یادگیری از بونوچی و کیه‌لینی هستم

پایگاه خبری فوتبالی – ماتیاس دی‌لیخت در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده در حال یادگیری از مدافعان یوونتوس است.
به گزارش فوتبالی، ماتیاس دی‌لیخت در گفت و گو با مجله لیگ قهرمانان گفته: آمادگی ذهنی برای مدافعان بسیار مهم است و در این صورت هیچکس نمی تواند جلوی شما را بگیرد. این چیزی است که من درک کردم. یک قدم به عقب بر میگردم و چیز هایی را می بینم که ممکن است آن را بهتر انجام دهم و این کاری است که من به آن علاقه دارم. توانایی ذهنی برای مدافعان بسیار مهم است. تا 15 سالگی هافبک تهاجمی بودم و چند گل و چند پاس گل دادم و ناگهان به من گفتند که بهتر است در پست دفاع بازی کنم. در ابتدا فکر می‌کردم که دوست ندارم مدافع باشم اما حالا خوشحالم که پیشرفت بزرگی داشته‌ام.
دی‌لیخت درباره پست بازی خودش ادامه داد: از زمانی که تیکی تاکا با تیم بارسلونا به وجود آمد، همه می خواستد که هافبک بازی کنند اما برای بازی در پست هافبک، به مدافعانی نیاز دارید که شما را حمایت کنند، به همین دلیل نقش فنی من بسیار مهم است. من نه تنها تحت تأثیر ساری بلکه تحت تأثیر رونالد کومان نیز قرار گرفتم. از ساری چیز‌های زیادی یاد می‌گیرم. او سعی می‌کند در موقعیت های خاص به من کمک کند، او نکاتی که در دوران فوتبال خود بدست آورده بود، برای ما به اشتراک می گذارد.
مدافع سابق آژاکس درباره حضور در یوونتوس در پایان گفت: بازی در کنار یکی از بهترین بازیکنان جهان(بونوچی) بسیار خوب است. در یوونتوس مدافعان باتجربه زیادی از جمله کیلینی و بونوچی وجود دارند که می دانند بازی در پست دفاع چطوری است. بنابراین سعی می‌کنم از آن ها چیزهای زیادی یاد بگیرم.

1101