کیه‌لینی علیه بونوچی: نمی‌فهمم چرا یک نفر باید میلان را برای بازی انتخاب کند؟

کیه‌لینی علیه بونوچی: نمی‌فهمم چرا یک نفر باید میلان را برای بازی انتخاب کند؟

خبرگزاری فوتبالی – کیه‌لینی در کتاب خود نوشته درک نکرده چرا بونوچی میلان را برای فوتبال انتخاب کرده است.
به گزارش فوتبالی، هر روز حاشیه‌های جدیدی درباره کتاب کیه‌لینی و جملاتی که درباره هم‌تیمی‌هایش در این بیوگرافی نوشته، در رسانه‌ها مطرح می‌شود. او چندی پیش درباره جملاتش در کتاب علیه فیلیپه ملو، بالوتلی و آرتورو ویدال توضیحاتی داده بود و حالا مشخص شده کیه‌لینی درباره جا به جایی بونوچی به میلان هم اظهارنظر کرده است.
بونوچی در سال ۲۰۱۷ از یوونتوس جدا شد و به میلان رفت اما یک سال بعد بازهم به یووه برگشت. کیه‌لینی در این رابطه گفته: فصلی که بونوچی در میلان گذراند متفاوت بود. انتخاب غلطی انجام داد. او تحت تاثیر دلایل گوناگونی آن تصمیم را  گرفت. احساساتش تحریک شده بود. من این مسئله را متوجه شدم. زیرا این تصمیم زمانی گرفته شده بود که  ما چند هفته یکدیگر را ندیده بودیم. مطمئن هستم اگر کنار او بودم او را به تفکر بیشتری دعوت می‌کردم تا در یووه بماند. همین مسئله برای کونته هم اتفاق افتاد و وقتی من نبودم او رفت. هر وقت من نیستم همه می‌روند!
کیه‌لینی در ادامه گفته: با لئو زمانی صحبت کردم که همه چیز تمام شده بود. هیچ منطقی از آغاز تا پایان آن وجود نداشت. اگر می‌خواست به رئال مادرید برود او را درک می‌کردم اما چرا واقعا باید میلان را انتخاب کند؟ سرنوشت البته همه چیز را به حالت اول برگرداند و او به یوونتوس آمد.

1101