اخطار مدافع باسابقه یوونتوس به ستاره جدید بایرن مونیخ

اخطار مدافع باسابقه یوونتوس به ستاره جدید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی ستاره ایتالیایی یوونتوس به ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ هشدار داد تا به بانوی پیر احترام بیشتری بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، دی لیخت بیست و سه ساله در تابستان 2019 از آژاکس با مبلغ 70 میلیون یورو به یوونتوس پیوست و از آن موقع در 117 بازی برای بیانکونری به میدان رفت و به همراه این تیم به یک قهرمانی اسکودتو، یک کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا دست پیدا کرد. دی لیخت در یووه به خاطر هم تیمی بودن با مدافعان برجسته و باتجربه‌ای مثل جورجیو کیلینی و لئوناردو بونوچی به یک مدافع کامل‌تر تبدیل شد. هفته قبل دی لیخت با رقم 80 میلیون یورو از یووه به بایرن مونیخ پیوست تا چالش جدیدی در زندگی‌اش تجربه کند. 

به نقل از سایت گل، بونوچی در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "آیا خروج دی لیخت مرا سورپرایز کرد؟ نه اصلاً، چون او قبلاً حرف‌‌هایی به زبان آورده بود و خروج او از تورین کاملاً واضح بود. دی لیخت نمی‌خواست در یوونتوس بماند. اما فکر می‌کنم پایه و اساس هرچیزی، احترام است و او باید به گروهی که 3 سال در کنارش بودند و به او کمک کردند، احترام بیشتر بگذارد. برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم، اما او باید بیشتر مراقب حرف‌هایش باشد."

4416