طاقت شیخ دیاباته هم طاق شد/ تهدید به فسخ قرارداد رسمیت یافت

طاقت شیخ دیاباته هم طاق شد/ تهدید به فسخ قرارداد رسمیت یافت

پایگاه خبری فوتبالی- شیخ دیاباته باشگاه استقلال را تهدید به فسخ قراردادش کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم محبوب هواداران استقلال که بارها اعلام کرده به قراردادش با این تیم احترام خواهد گذاشت و برنامه‌ای برای جدایی از استقلال ندارد، آنقدر از بدقولی مدیران استقلال ناراحت شده- به خصوص بعد از ماجرای سند جعلی واریز به حسابش – که حالا این باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.  

آنطور که کانال تلگرام روزنامه فرهیختگان گزارش داده، وکیل این مهاجم در ایمیلی به باشگاه استقلال نوشته است: «در فایل ضمیمه این ایمیل اطلاعیه رسمی مربوط به عدم پرداخت حقوق آقای شیخ دیاباته، بازیکن شما پیوست شده است. از شما درخواست می‌کنم مجموعا مبلغ 230 هزار دلار را تا تاریخ 15 می 2020 به ایشان پرداخت کنید. در غیر اینصورت با فیفا برای فسخ قرارداد وی مکاتبه خواهیم کرد. همچنین به اطلاع می‌رساند که شما همچنین باید مبلغ 25 هزار دلار مربوط به ایجنت او را هم پرداخت کنید که این مبلغ را مطابق توافقات قبلی هم به همان شماره حساب آقای دیاباته واریز کنید. اطلاعات حساب بانکی آقای دیاباته در فایل پیوست موجود است.»

باید دید با جدی شدن ماجرای دلخوری دیاباته از استقلال و تهدید او به فسخ قرارداد، سعادتمند چه زمانی پول این بازیکن را به حسابش واریز خواهد کرد. او که از دیروز استارت پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال را کلید زده، قطعا هر چه زودتر باید پول بازیکن کلیدی تیمش را هم به حسابش واریز کند تا خطری از جانب این بازیکن متوجه استقلال نباشد. البته ظاهرا قرار است شنبه پول خارجی ها به حسابشان واریز شود. امروز و شنبه قرار است بازیکنان و کادر استقلال پول بگیرند!

1984