رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: ادامه ندادن فصل یعنی مرگ فوتبال ایتالیا!

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: ادامه ندادن فصل یعنی مرگ فوتبال ایتالیا!

پایگاه خبری فوتبالی – رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعتقاد دارد اگر بازی‌ها ادامه پیدا نکند فوتبال ایتالیا نابود می‌شود.
به گزارش فوتبالی، در حالی که دو کشور فرانسه و هلند لیگ خود را نیمه کاره اعلام کردند، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفت و گویی اینترنتی با مسئولین تیم آسکولی در سری بی گفته: تا زمانی که من رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هستم هیچ‌وقت نمی‌گذارم فصل ناتمام بماند زیرا این مسئله باعث مرگ فوتبال ایتالیا خواهد بود. من  از اهداف هر کس مراقبت می‌کنم و تکرار می‌کنم که از خاتمه دادن کامل فصل جلوگیری می‌کنم مگر اینکه اهداف و شرایط، به سلامتی مردم ربط پیدا کند و کسی به من به طور شفاف بگوید باید از این کار جلوگیری کنم.
گراوینا در ادامه گفت: با تعطیلی فوتبال، ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون یورو از پول در این جریان از دست می‌رود. اگر پشت درهای بسته بازی‌ها برگزار شود ۳۰۰ میلیون یورو از دست می‌رود و اگر با حضور تماشاگران ادامه یابد ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون یورو ضرر به وجود می‌آید. ما نسبت به شرکا و نهادهای بین‌المللی مانند یوفا و فیفا مسئولیت‌های قراردادی محکمی داریم.
در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر از مردم دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. در ایتالیا نیز بیش از ۲۷ هزار نفر از ۲۰۳ هزار مورد مبتلا شده، کشته شده‌اند.

1101