فتاحی: هیچ کس نمی گوید استقلال چه کار خوبی کرد و ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد/ ای کاش آقای درودگر به جای این همه مصاحبه کردن قدری مستند صحبت کند

فتاحی: هیچ کس نمی گوید استقلال چه کار خوبی کرد و ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد/ ای کاش آقای درودگر به جای این همه مصاحبه کردن قدری مستند صحبت کند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اجرایی باشگاه استقلال روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران آمد و در خصوص ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال، در گفت و گو با چیا فوادی، کارشناس برنامه وقت اضافه و سردبیر سایت فوتبالی توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا ارائه داد.

این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

آقای فتاحی، آیا ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا پس از بازی با نفت مسجد سلیمان رخ داد؟

اتفاقی که در مسجد سلیمان رخ داد این بود که وقتی بعد از بازی بازیکنان به هتل برمی گشتند و می خواستند وارد اتاق هایشان شوند، تعدادی از هواداران وارد هتل شدند و کادر مدیریتی باشگاه نتوانستند این عزیزان را کنترل کنند و در نتیجه بازیکنان استقلال در معرض شلوغی و ازدحام قرار گرفتند.

چند نفر از استقلالی ها به کرونا مبتلا شدند؟

روز بازی با پیکان 17 بازیکن تست مثبت داشتند که در  تست دوم تست 14 بازیکن مثبت شد.

بازیکنان تا چه زمانی باید در قرنطینه بمانند؟

این بازیکنان از شب قبل از بازی با پیکان در قرنطینه هستند و تا منفی شدن تست کرونا در قرنطینه خواهند ماند.

شما چهارشنبه با تیم هوادار بازی دارید، درست است؟

ما درخواست لغو بازی را داده بودیم که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد. به هر حال چون آخرین بازی نیم فصل بود می توانستند آن را برای شروع نیم فصل دوم بگذارند. چون فقط تیم استقلال نیست که با این مسئله مشکل دارد، تیم هوادار هم از هفته گذشته که آخرین بازی‌ خود را انجام داده، یک سره تمرین کرده و همچنان بلاتکلیف است. از آنجایی که در پروتکل ها مطرح شده که باید حداقل یک هفته از آخرین تست منفی بگذرد، قرار شد ما روز چهارشنبه با هوادار بازی کنیم. ما در نیم فصل اول بهترین خط دفاع و هافبک را داشتیم که مورد رصد سرمربی تیم ملی هم قرار گرفت؛ اما متاسفانه به خاطر ماجرای کرونا ممکن است بازیکنان ما نتوانند در تیم ملی حضور پیدا کنند.

در تیم ملی قرار نیست بازیکنی از استقلال حضور داشته باشد، درست است؟

زمانی که من با عزیزان در سازمان لیگ در خصوص این مسئله صحبت کردم، به من گفتند شما قرار نیست بازیکن ملی پوش داشته باشید. در حالی که وقتی هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده که نمی شود پیش بینی کرد. ای کاش سازمان لیگ قدری منطقی تر با این مسئله برخورد می کرد.

به هر حال ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا تمام لیگ را تحت تاثیر قرار داد. درست است که استقلال می توانست این مسئله را اعلام نکند؟

متاسفانه موضوعی که در هیچ جایی عنوان نمی شود، این است که استقلال چه کار خوبی کرد که ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا را اعلام کرد. همه جا می گویند استقلال می خواسته مقابل پیکان بازی نکند. خب چرا نباید بازی کند؟ استقلال قهرمان نیم فصل اول است و در آخرین بازی اش یک برد پر گل به دست آورده و دلیلی ندارد جلوی پیکان بازی نکند. شما می دانید که ویروس کرونای جدید علایم خیلی حادی ندارد، اما تست شما مثبت است و به شدت ناقل هستید. ما می توانستیم این مسئله را اعلام نکنیم و بازیکنانی که ناقل هستند اما علایم ندارند را به زمین بفرستیم.

آقای درودگر چندی پیش مصاحبه ای انجام داد و گفت که از میان چک های استقلال تنها 3 میلیارد تومان آن پاس شده و بقیه پاس نشده در حالی که باشگاه پرسپولیس حدود 42 میلیارد تومان از طریق تبلیغات محیطی به سازمان لیگ پرداخت کرده است.

ای کاش آقای درودگر به جای این همه مصاحبه کردن قدری مستند صحبت کند و برای گفته هایش مدرک داشته باشد. این درست است که ما قرار بود 39 میلیارد به سازمان لیگ پرداخت کنیم، اما من به آقای بهاروند نامه زدم و مشکلاتمان را توضیح دادم و ایشان خیلی منطقی با این مسئله برخورد کرد. به هر حال من نمی دانم آقای درودگر به دنبال چه چیزی است و من زیاد کاری به ایشان ندارم.

7474