اینیستا: دوست ندارم نامم جای لاماسیا قرار گیرد/ انگار همین دیروز از بارسلونا خداحافظی کردم

اینیستا: دوست ندارم نامم جای لاماسیا قرار گیرد/ انگار همین دیروز از بارسلونا خداحافظی کردم

پایگاه خبری فوتبالی – اینیستا در یک گفت و گو اعلام کرد دوست ندارد نامش به جای لاماسیا روی آکادمی بارسلونا قرار گیرد.
به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا در گفت و گو با کانال یوتیوبی بارسلونا گفته: آخرین بازی‌ام در بارسلونا؟ به خاطر دارم. انگار همین دیروز بود. چند دقیقه بازی کردم و تمام حاضرین در ورزشگاه ریازور (ورزشگاه خانگی دیپورتیوو لاکرونیا) ایستادند و من را تشویق کردند، در حالی که تیم محبوبشان سقوط کرده بود. لحظه‌ای بسیار احساسی برای من بود و برای آن‌ها ناراحت بودم. هیچ‌وقت آن را فراموش نمی‌کنم.
اینیتسا در ادامه گفت: بدترین چیز درباره زاپن این است که شما دلتان برای خانه تنگ می‌شود. در شهری آرام و راحت به سر می‌برم و به جز مسافت، همه‌چیز شبیه به بارسلونا است. بهترین چیز مهمان‌نوازی آن‌هاست.
در ماه مارچ اعلام شد مستند اینیستا در بهار به نمایش می‌آید. اینیستا در این رابطه می‌گوید: آن را مانند زندگی واقعی‌ام جدی گرفتم. همیشه دوست داشتم تا جایی که امکان دارد حواسم به همه‌چیز باشد. در هر لحظه دوست داشتم ببینم چه مصاحبه‌ای انجام می‌شود و عوامل کجا هستند. پروژه‌ای جذاب بود و آن‌ها اجازه دادند هر زمان توانستم در آن شرکت کنم. یک‌ سال یا کمی بیشتر از زمانی که آن‌ها گفتند در حال انجام این کار هستند گذشته بود که فهمیدن چنین مسئله‌ای رخ می‌دهد.
اینیستا در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشنهاد راکیتیچ دبراه تغییر نام لاماسیا به آندرس اینیستا گتف: همه ارزش لاماسیا را می‌دانند. صحبت از لاماسیا در بارسلونا صحبت از یک جایگاه بزرگ است اما من دوست ندارم نامم به جای لاماسیا قرار گیرد چون قبل از من هم افراد بزرگی در آن‌جا تربیت شده‌اند.

1101