جنجال بزرگ در آکادمی بارسلونا؛ اتهام آزار جنسی به یکی از مدیران لاماسیا

جنجال بزرگ در آکادمی بارسلونا؛ اتهام آزار جنسی به یکی از مدیران لاماسیا

پایگاه خبری فوتبالی - آلبرت بنایگس که هفته گذشته از سمت مدیریتی در آکادمی بارسلونا استعفا داده و دلیل استعفایش را مسائل شخصی عنوان کرده، به آزار جنسی کودکان در مدت بیش از 20 سال متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه کاتالونیایی "آرا" در گزارشی مفصل اعلام کرده است که بیش از 60 شاگرد سابق بنایگس در مورد فساد اخلاقی وی شهادت داده اند. وی مربی تربیت بدنی در مدرسه بارسلونا در منطقه لس کورتس بوده است که به آزار جنسی شاگردانش متهم شده است. جمعه گذشته یکی از دخترانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته رسما به پلیس شکایت کرده است و انتظار می رو که در روز دوشنبه شاهدان بیشتری شکایت خود را به دست پلیس برسانند. این افراد مدعی هستند که بنایگس در زمانی که 12-13 ساله بوده اند، آنها را مورد آزار جنسی قرار داده و تحقیر کرده است.

بنایگس در پاسخ به سوالات نشریه "آرا" گفته است که فکر نمی کند که کار زشتی انجام داده باشد هر چند که در مورد جزئیات اعمالش توضیحی نداده است.

طبیعتا این مسئول سابق آکادمی بارسلونا ماه های سختی را پیش رو خواهد داشت چرا که باید در دادگاه پاسخگوی اعمال خود باشد و در صورت اثبات جرم هایش به حبس در مدتی طولانی محکوم خواهد شد.

4125