مادر مادربزرگ فابرگاس در 95 سالگی کرونا را شکست داد

مادر مادربزرگ فابرگاس در 95 سالگی کرونا را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی - ویروس کرونا در ماه های اخیر خانواده های زیادی را داغدار کرده است اما خیلی از افراد هم توانستند این بیماری را شکست بدهند. روز چهارشنبه سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی موناکو در این زمینه خبر خوشی را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، معمولا بیماری کرونا افراد بالای 80 سال که به ویروس کووید - 19 مبتلا می شوند را از پا در می آورد اما حالا مادر مادربزرگ فابرگاس که 95 سال سن دارد توانسته بیماری را شکست بدهد. هافبک اسپانیایی اسبق چلسی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:"مادر مادربزرگ من در سن 95 سالگی توانست کرونا را شکست بدهد. دیروز تست داد و نتیجه اش منفی بود. مادر مادربزرگم یک قهرمان بزرگ است اما بدون کمک پزشکان و پرستاران این اتفاق امکان پذیر نبود. آنها در هر لحظه از جان خود مایه می گذارند تا همه حس بهتری داشته باشند و بتوانند از این لحظات مشکل عبور کنند."

فابرگاس همچنین تصویری از مادر مادربزرگش نشسته که با لبخند در حال غذاخوردن است و به نظر می رسد که بیماری را پشت سر گذاشته است.  با تعطیلی لیگ فرانسه، فابرگاس چند ماهی از فوتبال دور خواهد بود و می تواند در ماه های آینده در کنار خانواده اش روزها را در قرنطینه سپری کند.