بارسلونا گزینه جانشینی ترشتگن را انتخاب کرد

بارسلونا گزینه جانشینی ترشتگن را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بحران کرونا باعث شده است تا سال 2020 برای هر گونه خریدی سال مشکلی باشد اما این شرایط برای تیم هایی نظیر آژاکس مشکل است چرا که بازیکنانشان نظیر زیاش می خواهند گام بزرگی به سمت پیشرفت در دوران فوتبال خود داشته باشند. یکی از این موارد اونانا دروازه بان آژاکس و محصول آکادمی بارسلونا است که شانس بازگشت به نیوکمپ را دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در نظر دارد که برای جلب رضایت آژاکس برای این انتقال بازیکنانی نظیر نتو، ریکی پویگ، الکس کویادو و کارلس النیا را پیشنهاد بدهد. البته اژاکس در تلاش است تا این بازیکن را حداقل یک سال دیگر حفظ کند. گفته می شود که قرارداد فعلی اونانا با تیم هلندی تا سال 2022 اعتبار دارد.

البته بارسلونا تنها تیمی است که شرایط جذب اونانا را دنبال می کند بلکه پاریسن ژرمن و چند تیم لیگ انگلیس هم به دنبال خرید این دروازه بان کامرونی هستند و البته در حال حاضر مشکل این جاست که بحران کرونا باعث شده که معاملات نقل و انتقالات خیلی کند پیش برود.

این دروازه بان در چندین مصاحبه مختلف گفته است که خیلی دوست دارد تا با توجه به تجربه حضور در لاماسیا دوباره به بارسلونا برگردد. از سویی پی اس جی به دنبال خرید جانشینی برای کیلور ناواس است چرا که دروازه بان کاستاریکایی 34 ساله شده است. تاتنهام نیز به دنبال جانشین برای لوریس برمی گردد.