رسمی: لیگ آرژانتین نیمه‌تمام ماند؛ برگزاری فصل بعد با حضور ۲۶ تیم

رسمی: لیگ آرژانتین نیمه‌تمام ماند؛ برگزاری فصل بعد با حضور ۲۶ تیم

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ آرژانتین رسما تعطیل و با توجه به مشخص شدن قهرمان، نام تیم‌هایی که سهمیه کسب کردند اعلام شد.
به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفته تمام فعالیت‌های حرفه‌ای و رسمی فوتبالی در این کشور را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کند.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، کلودیو تاپیا در گفت و گو با TNT گفته: تمام رقابت‌ها پایان یافته و فردا این تصمیم توسط کمیته مربوط تصویب و در یک کنفرانس خبری این مسئله رسما اعلام می‌شود. تنها زمانی به زمین‌ها برمی‌گردیم که مسئولین به ما چراغ سبزی برای تضمین سلامتی بدهند. وقتی بازی می‌کنیم که زمان آن درست باشد.
در لیگ آرژانتین در ماه مارچ بوکاجونیورز قهرمان شد و خیمناسیا که هدایت ان بر عهده مارادونا بود در رده نوزدهم لیگ ۲۴ تیمی آرژانتین قرار گرفت اما نیمه دوم فصل یعنی جام سوپر لیگ به تازگی آغاز شده بود و باید تا آخر می ادامه پیدا می‌کرد. رسانه اوله همچنین اعلام کرده تا  ۲ فصل آینده هیچ تیمی سقوط نمی‌کند اما دو تیم از دسته دوم به سوپرلیگ می‌آیند و فصل ۲۱-۲۰۲۰ با ۲۶ تیم و فصل ۲۲-۲۰۲۱ با ۲۸ تیم برگزار می‌شود.
بوکاجونیورز، ریسینگ کلاب و آرژانتینیو جونیورز به عنوان نماینده آرژانتین به لیبرتادورس معرفی می‌شوند. ولزسارزفیلد، سن لورنزو، نیواولدبویز، تالرس، دفنسا و لانوس هم در کوپا سودا آمریکا بازی خواهند کرد.

1101