روزی که مارادونا، بدنسازش را به مصرف کوکایین دعوت کرد!

روزی که مارادونا، بدنسازش را به مصرف کوکایین دعوت کرد!

خبرگزاری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و فرناندو سینیورینی خاطرات ویژه ای از همدیگر دارند. این فرد که مربی بدنساز مارادونا و یکی از افراد مورد اطمینان وی بوده است، در لحظات خوب و بد در کنار یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده است. سینیورینی در زمانی که مارادونا به کوکایین معتاد بود هم در کنارش بود.

به گزارش فوتبالی، بدنساز مارادونا بارها در مورد زمانی که مارادونا به مواد مخدر اعتیاد داشته صحبت کرده و حالا می گوید که دیگو حتی در زمان حضورش در ناپولی از او دعوت کرده تا با هم کوکایین بکشند. سینیورینی در این باره تعریف می کند:"یادم است که در حال ماساژ پایش بودم که به من گفت که "چه کار می کنی؟" می دانستم که می خواهد من را دعوت کند تا با آنها کوکایین بکشد. به او گفتم:"چرا این کار را می کنی؟" و او در جوابم گفتم که حس می کند که مصرف کوکایین به او کمک می کند تا بتواند در  مورد هر موضوعی صحبت کند. به او گفتم که حاضر نیستم که چنین کاری انجام بدهم و از من پرسید:" چرا نه؟" و به او گفتم که ترجیح می دهم که بی دلیل شاد یا ناراحت نشوم. حس می کردم که نیازی به مصرف مواد مخدر ندارم."

مارادونا در حال حاضر در کلینیک اولیوس در بوینوس آیرس تحت بستری قرار گرفته چرا که اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما شرایط وی مساعد است.

4125