دکو: مسی و رونالدو در زمان سیری هم گرسنه‌اند!

دکو: مسی و رونالدو در زمان سیری هم گرسنه‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی – دکو مسی و رونالدو را در یک سطح می‌داند و آن‌ها را به کسانی تشبیه می‌کند که در زمان سیر بودن هم گرسنه‌اند.
به گزارش فوتبالی، دکو، هافبک پرتغالی سابق تیم بارسلونا در جدیدترین گفت و گوی خود درباره دوران حضور در بارسا به صحبت پرداخت. دکو می‌گوید: بارسلونا تیم خوبی بود و مسی هم در آن حضور داشت. او در زمین می‌ایستاد و تنها زمانی که توپ را به او می‌دادند دریبل می‌زد. اگر توپ را به او نمی‌دادند تنها منتظر می‌ماند. بهترین بازیکنی که با هم بازی کرده‌ایم؟ قطعا رونالدینیو!
دکو درباره مقایسه بین مسی و رونالدو گفت: برای من پاسخ این سوال که کدام یک بازیکن بهتری هستند سخت است زیرا من با هر دو نفر دوست هستم (دکو با مسی در بارسلونا و با کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال هم‌بازی بوده) و هر دو نفر هم نابغه هستند. آنچه رونالدو و مسی با هم شریک هستند ادامه این سطح از فوتبال با موفقیت زیبا و ادامه گرسنگی برای پیروز است. آن‌ها با شکم سیر، باز هم گرسنه هستند.
دکو بین مسی و رونالدو کسی را بهتر نمی‌داند اما پیشتر در یک گفت و گو اعلام کرده برای من رونالدینیو بهترین است. ما یکدیگر را در بارسلونا ملاقات کردیم و من به سرعت با او دوست شدم. لحظاتی که با او گذراندم به سختی با چیزی قابل مقایسه است. این لحظات جادویی بود.

1101