بازیکنان رئال مادرید و خاطراتی قدیمی از ورزشگاه جدید

بازیکنان رئال مادرید و خاطراتی قدیمی از ورزشگاه جدید

پایگاه خبری فوتبالی – ورزشگاه دی‌استفانو ورزشگاه خاطره‌انگیزی برای بازیکنان تیم فعلی رئال مادرید است.
به گزارش فوتبالی، رئال مادرید قرار است ادامه بازی‌های خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو انجام دهد. ورزشگاه کوچکی که بسیاری از بازیکنان رئال از آن خاطره دارند.
۸ بازیکن رئال مادرید به نام‌های ناچو فرناندز، دنی کارواخال، کاسمیرو، لوکاس وازکز، ماریانو دیاز، وینیسیوس و رودریگو حداقل یک بار در این ورزشگاه بازی کرده‌اند و ناچو با ۲۶ بازی در این ورزشگاه رکورددار است. رودریگو هم همین امسال ۳ گل در آن‌جا بازی کرده و دو گل زده است. راموس هم تنها بازیکنی است که به همراه تیم اصلی و بزرگسالان در این ورزشگاه بازی کرده.
بهترین گلزن رئال در ورزشگاه دی‌استفانو، ماریانو است که در دوران حضورش در رئال کاستیا و در این ورزشگاه ۲۲ گل به ثمر رسانده است اما آقای گل تمام دوران رئال در این ورزشگاه آلوارو موراتا است که هم‌اکنون در تیم رقیب یعنی اتلتیکو مادرید حضور دارد.
سرخیو راموس اولین بازیکنی است که در این ورزشگاه گل زده. در جریان دیدار افتتاحیه برای این ورزشگاه در سال ۲۰۰۶ و بازی مقابل رم که با برد ۶-۱ رئال توام شد راموس اولین گل بازی را به ثمر رساند. ترکیب رئال در آن بازی به شرح زیر بود: کاسیاس – سالگادو – راموس – مخیا – کارلوس – بکهام – گوتی – زیدان - روبینیو – کاسانو و رائول
زیدان در جریان اولین بازی انجام شده در این ورزشگاه به عنوان بازیکن حضور داشته و اولین بازی خود روی نیمکت رئال کاستیا را هم در همین ورزشگاه انجام داده که با شکست ۲-۱ مقابل ختافه به پایان رسید. در پایان فصل تیم زیدان ۱۱ برد، ۴ تساوی و ۴ شکست کسب کرده بود. اولین تمرین زیدان با تیم اصلی رئال هم در ژانویه ۲۰۱۶ و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو و پیش چشم تماشاگران انجام شد.
تنها براهیم دیاز تجربه متفاوتی با دیگر بازیکنان رئال داشته است. او پیشتر به همراه تیم جوانان منچسترسیتی به این ورزشگاه آمد و مقابل رئال گلزنی هم کرد اما رئالی‌ها آن بازی را با حساب ۳-۱ برنده شدند.

1101